۱۳۸۸ تیر ۲۳, سه‌شنبه

حریم خصوصی

حریم خصوصی با پیشرفت اینترنت و تکنولوژی زیر پا گذاشته میشه یک نمونه گذاشتن مشخصات فردی برندگان با نک ملت براحتی می توان به ایمیل و شماره موبایل برندگان بدبخت بانک ملت دست پیدا کرد.
یک از مشکلات کاربران اینه که روزانه هزاران ایمیل دریافت می کنند . من چند تا پیشنهاد دارم
1- درصورتی که خواستید جایی در انجمن و یا وبلاگ ادرس ایمیل خودتان رو بگذارید به صورت فایل تصویری و عکس بگذارید
البته می تونید برای این کار از سرویس ان لاین گوگل فونت استفاده کنید



2- استفاده از کاراکتر اضافه در ادرس ایمیل مثل amir@spam@gmail.com البته این ایمیل من نیست برای استفاده باید کلمه
@spam رو حذف کنیم که کاملا مشخص هست
3- استفاده از سرویس جیمیل : خود من که قبلا از سرویس ایمیل یاهو استفاده می کردم اسپم زیادی داشتم با ایجاد و انتقال به ادرس جیمیل اسپم کمتری رو من چک می کنم
4- سعی کنید در حساب بانک ملت برنده نشوید
5- استفاده از FastMail برای ثبت نام در بعضی سایت های مشکوک به فرستنده اسپم .
6- استفاده نکردن از لیست میل و یا گروه های یاهو و یا گوگل که غیر فعال کردن حساب خودن در این سرویس ها باعث کمتر شدن اسپم میشه
7- استفاده نکردن از سایت های کسب درامد از اینترنت ( کلیک به ازای دلار)
یک تجارت کثیف اینترنتی دیگر هم market mail هست که سایت های در ان ها ثبت نام می کنید به متقاضیان ادرس میل رو میفروشند

اگر کسی راهی جدیدی دارد لطفا ذکر کند تا ما هم استفاده کنیم
با تشکر از توجه دوستان


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر