۱۳۸۸ مهر ۱۲, یکشنبه

ويندوز كار به بهشت نمي رود

وبلاگ دهكده آي تي كه تعصبي به ويندوز هم دارم دو مطلب خوندم واقعا تعجب كردم

لینوکس سالار می باشد!

Open office، جایگزینی مناسب برای Microsoft Office

راستي من هم هميشه دنبال دردسر هستم با اينكه ميشه فايل هاي متني رو صورت pdf ارائه بدم هميشه برنامه openoffice همراهم هست و فايل ها رو به صورت odt مي دهم
البته راه هاي جديدي هم اومده
1 - اينكه سرويس پك 2 افيس 2007 هم مي تونه فرمت اپن آفيس رو بخونه
2- سان هم يك پلاگ اين هم براي افيس 2007 ارائه داده شده

ولي من از اين پلاگ اين ها خوشم نيومد هيچي خود اپن افيس نيست

هفت مرحله جدولي بهتر در رايتر اپن افيس

 
مطلب بیشتر
 Release Candidate 3 for OpenOffice.org 3.2 
اپن آفيس براي بچه ها 
ويندوز كار به بهشت نمي رود

راهنمایی برای کاربران مبتدی اپن افیس 
دانلود حیرت‌انگیز اپن‌آفیس ۳.۱
ديالوگ اپن آفيس   



۱ نظر:

  1. مطلب جالبی بود ولی بنظر من کار دموکراتیک اینه که در عین حال که از انتخاب خودمون دفاع میکنیم، به انتخاب دیگران هم احترام بگذاریم. دنیای آرمانی این نیست که همه مثل هم باشن بلکه در حین اختلاف باعث هم افزایی بشیم :)

    پاسخحذف