۱۳۸۸ خرداد ۱۳, چهارشنبه

اقتصاد اینترنتی

یک از دوستان من چند وقت از من پرسید که چطور می تونم از اینترنت درآمد کسب کنم
من هم اینها رو پیشنهاد دادم:
1- بازاریابی اینترنتی.
2- فارکس
3- فروشگاه اینترنتی
4- دلار به ازای کلیک
البته به دوستم خیلی بیشتر توضیح دادم براش کاتالوگ و cd و.. نشون دادم
اون هم ساده ترین روش ( دلار به ازای کلیک ) رو دنبالش رفت. البته چون اطلاعات من در این مورد ناقص بود ایشون به کلاس رفتند
و 10000 تومان هم برای شهریه کلاس پرداخت کردند.
هر روز هم با هزار بدبختی چند کلیک به ازای چند پنی و شاید کمتر انجام می داد انگیزه خوبی داشت
من هم پرسیدم کدوم سایت می ری ؟
گفتش: فلان سایت.
من هم سری به سایت زدم بیشتر از اونی می گم بیشتر وقت تلف کردن بود.
مبلغ واریزی هم خیلی ناچیز بود.
بعد از مدتی هم سایت مذکور تصمیم گرفت که فقط به اعضای خاص فقط لینک بده اونهم فقط کسانی که حساب نقره ای و یا طلایی رو می خرند
دوستم واقعا این وسط خیلی ضرر داد و وقتش خیلی تلف شد و آخر سر هم هیچی به هش نرسید پیشنهاد می کنم
شما هم برای کسب درامد :
بهترین گزینه ایجاد یک فروشگاه هست
چرا ؟

چون کسانی که از لینوکس استفاده می کنند می تونند لینوکس خودشون رو از فروشگاه های اینترنتی :
1- فروشگاه سیتو sito.ir
2- فروشگاه لینوکس شاپ linuxshop.ir
3- فروشگاه لینوکس مارکت linuxmarket.ir
4- فروشگاه اختصاصی پارسیکس parsixshop.com
5- هک شاپ hackshop.ir
که تعداد فروشگاه نشان دهنده موفقیت بیشتر .
احتمالا حدود 100 فروشگاه اینترنتی برای کاربران ایرانی قابل دسترسی هست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر