۱۳۸۸ مرداد ۲۴, شنبه

انجمن های لینوکسی فارسی

يك دوست لينوكس كار داشتم از ايشون پرسيدم كه كار لينوكس چطوره سخت يا نه؟
به من محيط خشكي داره و سريع دل تو مي زنه
ولي حالا اين حرف هاي صحت نداره قضيه برعكس شده خودمن واقعا از ويندوز دل زده شدم؟!؟!؟!!!
من به تمام دوستان توصيه مي كنم كه حداقل لينوكس رو به صورت لايو استفاده كنيد
البته توصيه اكيد من اينكه حتما يك لينوكس مثل mint يا ubuntu و يا mandrive رو نصب كنيد
اگر مشكل هم پيش اومد مي تونيد به انجمن هاي لينوكسي مراجعه بفرماييد
حتما ميگيد كه من كه اين انجمن ها رو نمي شناسم اين هم ليست انجمن:

انجمن تكنو تاكس
انجمن كاربران پارسيكس
انجمن كاربران اوبونتو
انجمن كاربران فدورا
انجمن كاربران سوزي
انجمن گنو ايران
انجمن داده پردازي
انجمن دبیان کاران ایران

انجمن kde persian





انجمن كاربران استان يزد
انجمن كاربران استان اصفهان
انجمن كاربران استان گیلان
انجمن کاربران استان خوزستان
انجمن کاربران استان شیراز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر