۱۳۸۸ خرداد ۱۳, چهارشنبه

فراخوان عضویت در انجمن صنفی کاربران نرم افزارهای آزاد/متن باز

انجمن صنفی کاربران نرم افزارهای آزاد/متن باز در جهت پیشبرد اهداف انجمن و نیز جذب مشارکت علاقمندان به حوزه نرم افزارهای آزاد/متن باز، عضوگیری خود را آغاز نموده است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و نیز شرایط و نحوه ثبت نام، علاقمندان می توانند به آدرس iranfoss.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم عضویت اقدام نمایند.

از جمله مزایای عضویت در انجمن علاوه بر برخورداری از کارت عضویت انجمن، ماهنامه چاپی انجمن، شرکت در سمینارها، کارگاه ها و دوره های آموزشی، امکان برخورداری از مزایا و شرایط رتبه بندی درانجمن وجود خواهد داشت و اطلاعات و سوابق کاری آنها در پایگاه داده ای مجزا جمع آوری خواهد شد.
همچنین شرکتهای مختلف علاقمند نیز می توانند به عنوان حامی انجمن و نیز عضو حقوقی انجمن در راستای پیشبرد اهداف انجمن سهیم باشند.
در حال حاضر نیز انجمن در شهرهای زنجان، اصفهان و شهرکرد نمایندگی دارد و از نمایندگان شهرهای دیگر نیز برای این منظور دعوت به عمل می آید. همچنین تفاهم نامه ای با لینوکس شاپ ایران جهت در اختیار قراردادن محصولات لینوکسی به صورت سهل و آسان منعقد شده است.

گفتنی است انجمن صنفي کاربران نرم افزارهاي آزاد/متن باز همانند تشکلات مردمي ساير کشورها جهت جلوگيري از انحصار و سلطه شرکت هاي خصوصي خارجي به صنعت نرم افزار، جهت بهبود بخشيدن به امور آموزشي، پژوهشي و بکارگيري اينگونه نرم افزارها در ايران تشکيل شده است .
انجمن صنفی کاربران نرم افزارهای آزاد/متن باز زیر نظر وزارت کار و امور اجتماعی به شماره ثبت ۳۱۹ ثبت شده است و شرایط، مزایا، ویژگیهای عضویت و همچنین برنامه های انجمن در وب سایتهای مذکور موجود می باشد.
لازم به ذکر است که انجمن صنفی کاربران نرم افزارهای آزاد/متن باز موسسه‌اي غيردولتي-غيرانتفاعي است و در زمينه‌هاي علمي، پژوهشي، فني و اجرايي در کليه جنبه‌هاي نرم‌افزارهاي آزاد و متن‌باز فعاليت مي‌كند و از تاريخ ثبت داراي شخصيت حقوقي است.
كليه فعاليتهاي انجمن غير سياسي، غير انتفاعي و غير دولتي بوده و ضمن رعايت كامل قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران و آيين نامه اجرايي تاسيس انجمنهای مردم نهاد موضوع تصويب و اساسنامه فعاليت خواهد نمود.

iranfoss.ir

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر