۱۳۸۸ خرداد ۱۷, یکشنبه

چطور بيشتر ديده بشوم

اكثر كساني كه وبلاگ و سايت دارند هميشه از خودشون مي پرسند كه چطور بازيد سايت را بيشتر كنيم
و معمولا هم يكي از موضوعات زير را در سايت و يا وبلاگ خودشون قرار مي دهند
1- قرار دادن پروك سي و فيل تر شكن
2- مسائل زناشويي
3-عكس و فيلم خنده دار و...
خود من شايد فقط با مورد دوم موافقم باشم
البته فضاي وب فارسي خيلي بد شده مطالب مفيد خيلي به سختي پيدا مي شه
مثلا موفق ترين وبلاگ شايد يك پزشك باشه
ولي تمام مطالب اين وبلاگ فقط شامل لينك دانلود لاست و... شده كه همه بيشتر من اطلاع دارند.
ولي به نظر من شايد بهتر هست كه مطالب بروز بيشتري در سايت قرار بدهيد و تبليغ بيشتر هم انجام بدهيد
كاملا واضع هست كه كساني كه در سايت وب 2 مثل twitter , ff , facebook ,... فعال تر هستند
در كار خودشون موفق تر هستند
ولي اين كار ها شامل من نميشه
چون واقعا فرصت اين ها ندارم حتي تويتر هاي خودم رو سعي مي كنم در همين وبلاگ قرار بدم!!!؟!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر