۱۳۸۸ خرداد ۳۱, یکشنبه

منابع یادگیری پایتون


خوشبختانه دوستان به من لطف دارند و به من یک سری منابع آموزش پایتون معرفی کردند من هم به شما معرفی می کنم.
1- (Roberge's Used Robot (RUR
این یک برنامه یادگیری محیط پایتون خود من هنوز تست نکردم ولی به نظر میاد برنامه خوبی باشه
صفحه این برنامه در سایت اصلی پایتون و برای دانلود به آدرس و قواعد و اطلاعات بیشتر البته این برنامه برای مبتدیان واقعا مفید هست.
2- سایت پایتون شامل راهنما بسیار مناسبی دارد
3-کتاب فارسی هم برای علاقمندان تهیه شده می تونند از سایت تهیه کنید خود من هم استفاده کردم واقعا مفید بود.
4- کتاب انگلیسی هم فراوان هست
A Byte of Python
Python Quick Reference
Dive Into Python
Tutorial on Threads Programming with Python
A Quick, Painless Tutorial on the Python Language

5- ویکی یادگیری پایتون به زبان فارسی
6- انجمن پایتون البته این انجمن مربوط به ویکی پایتون هست
7- خود من هم از کتاب «اولین گام در دنیای برنامه‌نویسی با پایتون» انتشارات ناقوس خیلی استفاده کردم
تنها اشکال این کتاب اینکه نایاب شد و تنها در کتابخانه تونستم پیدا کنم
اگر دوستان منابع خوب دارند بگن تا دوستان بیشتری استفاده کنند
باز هم از آقای رسولی و اقای ابتین ممنونم که درتهیه این مقاله و پست کمک کردند.

۳ نظر:

  1. سلام.
    آیا نام کتابی که انتشارات ناقوس منتشر کرده، «اولین گام در دنیای برنامه‌نویسی با پایتون» است؟
    متشکرم.

    پاسخحذف
  2. سلام امیر آقا
    امیر هتم قربان

    پاسخحذف
  3. بله آقای فلاطونی کاملا صحیح هست.
    منظور من هم همین بود

    پاسخحذف